9 Aralık 2005

makarnaya dip not değil tepe not :)

eveeet... bu akşam pelincimin aslında şu an itibarıyla olan doğumgününü kutlamak için hastası olduğumuz bu makarnamızı bir defa daha yapalım dedik...

aynı makarna bir başka cins makarna kullandım bu defa. ama ilk cinsine daha bir gitmişti bu tat. onun kıvamı daha bir güzeldi. neyse... sonracığıma ıspanak ilave ettim. ince uzun şeritler halinde. ama malzemenin içinde eriyip kaybolmasınlar diye en son -kremadan evvel- ilave edildi. ayrıca sumağın miktarı ne kadar artarsa makarnanın lezzetinin de o kadar arttığını gördük ki ekşi severlere duyurumuzdur bu da.

önemli bir eklentiye gelelim... kremamın bozuk olduğunu görünce annem krema yerine kaymak kullanabileceğimi söyledi. evvela kullanmaktan çekindim ama sonra denemekte fayda olduğunu gördüm. kaymağı yumuşatmak içinde 2 çorba kaşığı kadar süt ilave ettim. ve evet, kremayı arattığını söyleyemeyeceğim.

ve evet... karnımız doydu, gözümüz aç kaldı 8)

Hiç yorum yok: